§ 1. Postanowienia ogólne – kontakt z właścicielem sklepu
Niniejszy regulamin (dalej „Regulamin”) określa zasady i warunki korzystania ze sklepu internetowego, (dalej ,,Sklep”). Sklep dostępny jest pod adresem strony internetowej: easyroll.pl, której właścicielem jest EasyROLL sp. z o.o. z siedzibą w Piasku, pod adresem: ul. Powstańców Śląskich 9B, 43-211 Piasek, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0001118635, NIP 6381859218, REGON 529321810. Podmiotem odpowiedzialnym za Sklep i egzekwowanie Regulaminu Sklepu jest: EasyROLL sp. z o.o. z siedzibą w Piasku, pod adresem: ul. Powstańców Śląskich 9B, 43-211 Piasek, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0001118635, NIP 6381859218, REGON 529321810, (dalej „Sprzedawca”).
Dane kontaktowe Sprzedawcy są następujące:
a) Adres do kontaktu: EasyROLL sp. z o.o. | 43-211 Piasek, ul. Powstańców Śląskich 9B
b) Adres e-mail: kontakt@easyroll.pl
c) Numer telefonu: + 48 515 045 945
d) Punkt kontaktowy do komunikacji z organami państw członkowskich UE, Komisją Europejską, Radą Usług Cyfrowych: kontakt@easyroll.pl. Komunikacja może być prowadzona w języku polskim.
§ 2. Wymagania techniczne
1. Aby korzystać ze Sklepu, niezbędne jest posiadanie:
a) komputera lub innego urządzenia z przeglądarką internetową;
b) dostępu do Internetu
c) aktywnego adresu e-mail.
§ 3. Dane osobowe
1. Administratorem danych osobowych klientów Sklepu jest Sprzedawca.
2. Wszelkie informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych klientów oraz innych osób korzystających z strony internetowej Sklepu znajdują się w Polityce prywatności.
§ 4. Zawarcie umowy sprzedaży
1. § 4. Zawarcie umowy sprzedaży
Sklep umożliwia zakup towarów (dalej „Towary”) widocznych na stronie internetowej Sklepu bez rejestracji.
2. Aby złożyć zamówienie, należy wybrać Towary w Sklepie, dodać je do „Koszyka” i kontynuować proces składania zamówienia poprzez wybór odpowiednich opcji (sposób dostawy i płatności).
3. Informacje o produktach w Sklepie, tj. opisy i ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy sprzedaży w rozumieniu art. 71 k.c., zgodnie z warunkami Regulaminu.
4. Warunkiem złożenia zamówienia jest wypełnienie formularza zamówienia wszystkimi wymaganymi danymi koniecznymi do wykonania umowy oraz opcjonalnie, danymi do wygenerowania faktury VAT.
5. Zatwierdzenie zamówienia przyciskiem „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty” (lub innym o podobnym znaczeniu) oznacza:
a) złożenie Sprzedawcy oferty zakupu Towarów zgodnie z opcjami wybranymi w zamówieniu oraz zgodnie z niniejszym Regulaminem,
b) akceptację obowiązku zapłaty za Towary oraz koszty ich dostawy.
6. Umowa sprzedaży (dalej „Umowa”) zostaje zawarta z chwilą przyjęcia zamówienia przez Sprzedawcę do realizacji, o czym Sprzedawca informuje poprzez wiadomość e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji.
7. W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia Towaru (w całości bądź w części), Sprzedawca poinformuje o tym klienta – nie dochodzi wówczas do zawarcia Umowy. Sprzedawca poinformuje klienta jednocześnie o istniejących możliwościach innego sposobu realizacji zamówienia, np. częściowej realizacji zamówienia lub oczekiwania na uzupełnienie stanów magazynowych. Jeśli zamówienie zostało wcześniej opłacone przez klienta, a jego realizacja nie jest możliwa, Sprzedawca niezwłocznie zwraca klientowi dokonane płatności (stosownie do zakresu anulowania zamówienia).
8. Sprzedawca przekazuje klientowi potwierdzenie zawarcia Umowy na trwałym nośniku najpóźniej w momencie dostarczenia Towaru.
9. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie zamówienia lub opóźnienie w jego dostawie wynikłe z podania przez klienta niepełnego lub błędnego adresu dostawy lub braku podania innych danych niezbędnych do realizacji zamówienia.
10. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia w sytuacji, gdy klient podał nieprawdziwe dane lub gdy dane te budzą uzasadnione wątpliwości co do ich poprawności. W takim przypadku Sprzedawca, o ile to możliwe, podejmie próbę kontaktu z klientem w celu weryfikacji prawdziwości podanych danych.
11. Kupujący dokonując zakupów w Sklepie, akceptuje stosowanie faktur elektronicznych przez Sprzedawcę. Kupujący ma prawo wycofać swoją akceptację
§ 5. Ceny i metody płatności
1. Ceny Towarów podawane są w walucie polskiej (PLN), w kwotach brutto, tj. z podatkiem VAT i kwotach netto, tj. bez podatku VAT.
2. Koszt dostawy Towarów podawany jest osobno w koszyku Sklepu, w zależności od wybranego przez klienta sposobu dostawy.
3. Dostępne metody płatności opisane są na stronie Sklepu w zakładce „Formy płatności” oraz prezentowane klientowi na etapie składania zamówienia (w koszyku).
4. Sklep oferuje następujące metody płatności:
a) tradycyjny przelew bankowy na rachunek Sprzedawcy;
b) szybki przelew elektroniczny / BLIK / płatność tzw. wirtualnym portfelem – za pośrednictwem jednej platform płatniczych: imoje i Przelewy24);
c) za pobraniem (przesyłka pobraniowa);
d) płatność gotówką lub kartą przy odbiorze osobistym w punkcie stacjonarnym Sklepu.
5. JJeżeli klient wybrał płatność przelewem bankowym, zapłata za zamówienie powinna nastąpić w terminie 3 dni od jego złożenia. Brak zapłaty w tym terminie oznacza, że Umowa nie została zawarta. Powyższe nie dotyczy sytuacji, gdy Sprzedawca oferuje klientom płatność odroczoną lub płatność w ratach za pośrednictwem zewnętrznego partnera.
6. W przypadku wyboru płatności poprzez platformę płatniczą, podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności szybkimi przelewami i kartami płatniczymi (w zależności od wyboru) może być:
a) PAYPRO S.A. z siedzibą w Poznaniu 60-198, przy ul. Pastelowej 8, wpisanej do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935 przez Sąd Rejonowy m.st. Poznań – Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy, NIP 7792369887, REGON 301345068.
b) PayPo Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Domaniewska 37, 02-672 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000575158 przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy, NIP 5213705997, REGON 362485126, wpisana do Rejestru Instytucji Pożyczkowych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego pod numerem RIP000135.
c) Twisto Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Puławska 2, 02-566 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego z numerem 0000689624, NIP 9512442875, REGON 367977970, wpisana do Rejestru Instytucji Pożyczkowych Komisji Nadzoru Finansowego pod numerem RIP000456.
d) PragmaGO S.A. z siedzibą w Katowicach, ul. Brynowska 72, 40-584 Katowice, wpisaną do rejestru przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach Wydział VIII Gospodarczy KRS, pod nr KRS 0000267847, NIP 6342427710, REGON 277573126, z kapitałem zakładowym w wysokości 5.933.860,00 zł w całości opłaconym.
§ 6. Dostawa towarów
1. Dostawa Towarów odbywa się według wyboru klienta:
a) za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL;
b) do paczkomatów InPost;
c) za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost
d) odbiór osobisty – pod adresem: 43-211 Piasek, ul. Powstańców Śląskich 9B
2. Z wyjątkiem Towarów odbieranych osobiście przez klienta, zamówienie uważa się za zrealizowane w momencie nadania przesyłki do klienta (powierzenia przesyłki przewoźnikowi). Dokładny termin doręczenia przesyłki określa przewoźnik.
3. Towary wysyłane są przez Sprzedawcę w terminie do dwóch dni roboczych, chyba że w opisie produktu podczas składania zamówienia podano wyraźnie inny termin.
4. Sprzedawca standardowo obsługuje zamówienia na terenie Polski za pokryciem kosztów wskazanych na stronie Sklepu w zakładce „Czas realizacji i dostawa”. Wysyłka za granicę jest możliwa za pokryciem kosztów wskazanych na stronie Sklepu lub uzgodnionych indywidualnie z klientem.
§ 7. Odstąpienie od umowy
1. Klient będący konsumentem lub przedsiębiorcą, o którym mowa w art. 7a ustawy o prawach konsumenta (dalej „Przedsiębiorca Uprzywilejowany”) ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży Towaru w terminie 14 dni od jego otrzymania, bez podawania przyczyny, z zastrzeżeniem wyjątków opisanych w § 8 niniejszego Regulaminu.
2. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie oświadczenia:
a) w formie elektronicznej na adres: kontakt@easyroll.pl lub
b) w formie pisemnej na adres: 43-211 Piasek, ul. Powstańców Śląskich 9B
3. W oświadczeniu o odstąpieniu od umowy należy zawrzeć: informację o zakupionych produktach i ich ilościach, numer faktury VAT bądź paragonu, którego dotyczy oświadczenie oraz powód odstąpienia.
4. Sprzedawca niezwłocznie prześle klientowi e-mailem potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
5. W ciągu kolejnych 14 dni klient powinien na własny koszt odesłać zwracane Towary na adres Sprzedawcy.
6. Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, dokona na rzecz klienta zwrotu:
a) ceny Towaru;
b) kosztów pierwotnej przesyłki Towaru do klienta według najtańszego zwykłego sposobu dostarczenia rzeczy oferowanego w Sklepie.
7. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do momentu otrzymania Towaru z powrotem albo dostarczenia dowodu jego odesłania przez klienta.
8. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu tych samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez klienta w pierwotnej transakcji, chyba że klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie.
9. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanego Towaru, jeżeli używał go w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
§ 8. Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy sprzedaży Towaru
Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku umów o dostarczenie Towarów:
1. nieprefabrykowanych, wyprodukowanych według specyfikacji konsumenta / Przedsiębiorcy Uprzywilejowanego lub służących zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (towary personalizowane);
2. dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie to zostało otwarte przez klienta, a towaru po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych (towary zapakowane ze względów higienicznych);
§ 9. Reklamacje
1. Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć klientowi Towary zgodne z Umową.
2. Wobec konsumentów i Przedsiębiorców Uprzywilejowanych, Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za zgodność Towarów zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta. Wobec pozostałych klientów Sprzedawca ponosi odpowiedzialność na zasadach wynikających z Kodeksu cywilnego.
3. W związku z wadą, możesz żądać:
a) wymiany rzeczy na wolną od wad,
b) usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
a) obniżeniu ceny,
b) odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
4. Reklamacje mogą być składane:
a) w formie elektronicznej na adres: kontakt@easyroll.pl,
b) w formie pisemnej na adres: EasyROLL sp. z o.o. | ul. Powstańców Śląskich 9B, 43-211 Piasek,
5. Sprzedawca rozpatrzy reklamację w takiej formie, w jakiej została złożona (pisemnie lub poprzez e-mail) w terminie 14 dni od jej otrzymania.
6. W razie niezadowolenia ze sposobu rozpatrzenia reklamacji przez Sprzedawcę, konsument i Przedsiębiorca Uprzywilejowany mogą (niezależnie od zwykłego postępowania przed sądem powszechnym) skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
7. W powyższym celu można:
a) zwrócić się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu,
b) skorzystać z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów,
c) skorzystać z platformy ODR (Online Dispute Resolution), która służy do internetowego rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami, jeśli spór dotyczy zobowiązań wynikających z umowy zawartej przez Internet. Więcej informacji o platformie ODR można znaleźć tutaj,
d) zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy.
Dodatkowe informacje dotyczące pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń można uzyskać także na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://polubowne.uokik.gov.pl/.
§ 10. Postanowienia końcowe
1. Do Umów zawieranych w Sklepie stosuje się prawo polskie. Umowa zawierana jest w języku polskim.
2. Żadne z postanowień Regulaminu nie wyłącza ani nie ogranicza uprawnień konsumenta (i Przedsiębiorcy Uprzywilejowanego) wynikających z przepisów prawa.
3. Sprzedawca może dokonywać zmian Regulaminu w każdym czasie, przy czym zmiany te mają zastosowanie do zamówień złożonych po opublikowaniu nowej wersji Regulaminu.
4. Regulamin obowiązuje od dnia 16.07.2024 r.