EasyROLL | Logo

Pomoc dla klientów

Znajdź odpowiedzi na pytania dotyczące zakupu w EasyROLL

Informacje o produktach

Potrzebne informację można znaleźć zarówno na stronie kategorii rolek do kabli, oraz w opisie każdego z produktów. W przypadku bardziej szczegółowych pytań zalecamy kontakt z naszym doradcą, który pomoże wybrać odpowiednie narzędzia. Można to zrobić przez formularz kontaktowy lub chat dostępny w lewym dolnym rogu ekranu.
Potrzebne informację można znaleźć zarówno na stronie kategorii rozwijaków do bębnów, oraz w opisie każdego z produktów. W przypadku bardziej szczegółowych pytań zalecamy kontakt z naszym doradcą, który pomoże wybrać odpowiednie narzędzia. Można to zrobić przez formularz kontaktowy lub chat dostępny w lewym dolnym rogu ekranu.

Tak. Wszystkie produkty dostępne w naszym katalogu są możliwe do zakupu na stronie EasyROLL. W przypadku produktów na etapie testów, klienci należący do Zamkniętej Grupy Testowej mają możliwość zakupić je przed oficjalną premierą z dodatkowymi bonusami.

Dla dużych zamówień sugerujemy kontakt z naszym doradcą który przygotuje ofertę specjalną. W przypadku zakupu przez sklep internetowy nie oferujemy żadnych zniżek na duże zamówienia. Cena widoczna w sklepie EasyROLL jest ceną ostateczną. Ewentualne oferty specjalne i promocję są opisane na stronach produktów i uwzględniane w koszyku.

W przypadku braku dostępności któregokolwiek z produktów, na karcie produktowej będzie dostępna informacja o przewidywanym czasie w jakim narzędzia będą dostępne do sprzedaży. Jeżeli Twoja firma planuje większe zakupy, skontaktuj się z naszym doradcą za pomocą formularza dostępnego tutaj.

Posiadamy możliwość oznaczania narzędzi w przypadku zamówień hurtowych. Szczegóły dostępne są u naszego doradcy, do którego kontakt można uzyskać przez formularz kontaktowy lub chat dostępny w lewym dolnym rogu ekranu

Informacja o zamówieniu

Status zamówienia będzie aktualizowany zgodnie z jego bieżącym etapem realizacji. Wszystkie potrzebne informacje będą przekazywane drogą mailową na adres podany przy zamówieniu. W przypadku wątpliwości lub problemów prosimy o kontakt z naszym doradcą. Można to zrobić przez formularz kontaktowy lub chat dostępny w lewym dolnym rogu ekranu.
Faktura za zamówienie jest wysyłana do 24 godzin od momentu zaksięgowania środków na naszym koncie, na adres mailowy podany w zamówieniu. W przypadku nieotrzymania faktury prosimy o kontakt z naszym działem księgowym. Można to zrobić przez formularz kontaktowy lub chat dostępny w lewym dolnym rogu ekranu.
W przypadku potrzeby otrzymania kopii lub korekty faktury prosimy o skontaktowanie się z naszym działem księgowym. Można to zrobić przez formularz kontaktowy lub chat dostępny w lewym dolnym rogu ekranu.

Formy płatności

Podczas składania zamówienia należy zaznaczyć punkt „Chcę otrzymać fakturę VAT”. Następnie uzupełnić pole Nazwa firmy i NIP. Na tej podstawie wystawiona zostanie faktura VAT.
W przypadku zamówień przez nasz sklep internetowy nie ma możliwości otrzymania faktury z terminem płatności. Towar zostaje wysłany dopiero po opłaceniu zamówienia. Faktura stanowi formę potwierdzenia zapłaty za zamówienie.
Płatność w innej walucie niż PLN jest niemożliwa. Jeżeli istnieje konieczność zakupu w innej walucie prosimy o kontakt z naszym doradcą. Można to zrobić przez formularz kontaktowy lub chat dostępny w lewym dolnym rogu ekranu.
W naszym sklepie dostępnych jest 5 form płatności (przelew tradycyjny, szybkie płatności: Przelewy24 lub imoje, płatność za pobraniem, płatność w naszym sklepie stacjonarnym – kartą, blikiem lub gotówką). Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronie formy płatności.

Czas realizacji i dostawa

Wszystkie formy dostawy zostały szczegółowo opisane na stronie Czas realizacji i dostawa.
W przypadku odbioru osobistego zamówienie można odebrać w punkcie odbioru towaru pod adresem:
ul. Powstańców śląskich 9B
43-211 Piasek.
Dokładamy wszelkich starań, aby opłacone zamówienie wysłać jeszcze w ten sam dzień – a maksymalny czas realizacji zamówienia wynosi do 2 dni roboczych. Dokładny termin doręczenia przesyłki określa przewoźnik – informacja o śledzeniu przesyłki zostanie wysłana na adres mailowy podany w zamówieniu.

Gwarancja i serwis

Warunki gwarancji zostały szczegółowo opisane na stronie Gwarancja i serwis.

Adres dostawy produktów wymagających przeglądu w ramach gwarancji lub serwisu:
ul. Powstańców Śląskich 9B
43-211, Piasek

Produkty EasyROLL podlegają gwarancji tylko w oparciu o dowód zakupu oraz aktualną kartę gwarancyjną. W przypadku zgubienia któregokolwiek z dokumentów prosimy o kontakt z naszym wsparciem. Można to zrobić przez formularz kontaktowy lub chat dostępny w lewym dolnym rogu ekranu.

Zwroty i Reklamacje

Warunki zwrotu i reklamacji zostały opisane na stronie Zwroty i Reklamacje.
Formularz zwrotów i reklamacji można pobrać klikając poniższy przycisk:

Prywatność i bezpieczeństwo

Zasady ochrony prywatności danych zostały dokładnie opisane na stronie Polityka prywatności.

Warunki

Regulamin sklepu został szczegółowo opisany na stronie Regulamin Sklepu.