EasyROLL | Logo

Regulamin Newslettera


§ 1. Postanowienia ogólne, kontakt ze Sprzedawcą

1. Niniejszy regulamin newslettera (dalej „Regulamin Newslettera”) określa zasady i warunki świadczenia przez EasyROLL sp. z o.o. z siedzibą w Piasku, pod adresem: ul. Powstańców Śląskich 9B, 43-211 Piasek, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0001118635, NIP 6381859218, REGON 529321810, (dalej „Sprzedawca”) – usługi tzw. Newslettera, na rzecz interesantów strony internetowej easyroll.pl, (dalej ,,Sklep”).
2. Newsletter to cykliczne wiadomości elektroniczne przesyłane przez Sprzedawcę na adres e-mail osoby, która wyraziła stosowną zgodę marketingową, (dalej „Subskrybent”). Wiadomości te zawierają w szczególności informacje handlowe dotyczące Sklepu i Sprzedawcy. Mogą również zawierać inne treści związane z działalnością Sprzedawcy, z branżą Sklepu, ewentualnie treści edukacyjne, które w ocenie Sprzedawcy mogą być ciekawe i przydatne dla klientów lub potencjalnych klientów Sklepu, (dalej „Newsletter”).
3. Niniejszy Regulamin Newslettera stanowi regulamin usługi elektronicznej w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Usługa Newslettera jest usługą dodatkową i poboczną w stosunku do głównej działalności Sprzedawcy, tj. oferowania klientom zakupu Towarów. Usługa Newslettera jest nieodpłatna.
4. Regulamin Newslettera stanowi uzupełnienie Regulaminu Sklepu. W zakresie nieuregulowanym w Regulaminie Newslettera, do usługi tej stosuje się postanowienia Regulaminu Sklepu.
5. Dane kontaktowe Sprzedawcy w sprawach dotyczących usługi Newslettera są takie same jak w przypadku Sklepu.
6. Podmiotem odpowiedzialnym za Newsletter i administrowanie danymi osobowymi Subskrybentów jest Sprzedawca.

§ 2. Wymagania techniczne i funkcjonalności usługi Newslettera

1. W celu korzystania z usługi Newslettera niezbędne jest posiadanie: 
a) komputera lub innego urządzenia z oprogramowaniem umożliwiającym odbiór wiadomości e-mail, 
b) aktywnego adresu e-mail, 
c) dostępu do sieci Internet.
2. Korzystając z Newslettera, Subskrybent ma możliwość otrzymywania od Sprzedawcy wiadomości e-mail zawierających m.in.: 
a) informacje o nowościach i promocjach w Sklepie, 
b) kody rabatowe i/lub informacje o innych specjalnych korzyściach dla subskrybentów Newslettera,
c) inne treści związane z działalnością Sklepu i Sprzedawcy, branży Sklepu, ewentualnie treści edukacyjne, które w ocenie Sprzedawcy mogą być ciekawe i przydatne dla klientów lub potencjalnych klientów Sklepu.
3. Sprzedawca nie gwarantuje ani nie deklaruje określonej częstotliwości wysyłania Newslettera. O czasie wysyłki, a także o treści informacji handlowych zawartych w Newsletterze decyduje Sprzedawca.

§ 3. Umowa o świadczenie usługi Newslettera, odstąpienie od umowy, rezygnacja z Newslettera

1. Zawarcie umowy o usługę Newslettera może nastąpić: 
a) gdy osoba odwiedzająca Sklep wypełni stosowny formularz na stronie Sklepu, podając swój adres e-mail, na który chce otrzymywać informacje handlowe, 
b) podczas składania zamówienia w Sklepie – gdy klient w koszyku Sklepu wyrazi zgodę na otrzymywanie informacji handlowych poprzez zaznaczenie odpowiedniego okienka wyboru (tzw. checkbox).
2. Sprzedawca może – jako zachęta do subskrypcji Newslettera – proponować potencjalnym Subskrybentom bonus (prezent, tzw. lead magnet) w postaci kodu zniżkowego, treści cyfrowej (np. darmowy e-book) lub innej korzyści dla subskrybenta, związanej z działalnością Sklepu (np. jednorazowa darmowa dostawa Towarów), dalej („Bonus”). Informacja o Bonusie przyznawanym w związku z subskrypcją Newslettera znajduje się wówczas na stronie Sklepu.
3. Bonus dostarczany jest Subskrybentowi na adres e-mail podany przy subskrypcji, niezwłocznie po zawarciu umowy o usługę Newslettera. Udostępnienie Bonusu następuje w odpowiedniej formie cyfrowej (np. link umożliwiający pobranie e-booka, kod zniżkowy, kod do wpisania w odpowiednim polu koszyka Sklepu w celu otrzymania darmowej dostawy).
4. Umowa o świadczenie usługi elektronicznej Newslettera zawierana jest na czas nieokreślony. Subskrybent może w każdej chwili zrezygnować z Newslettera bez podawania przyczyny. W tym celu należy: 
a) kliknąć w stosowny link zawarty w każdej wiadomości wysyłanej w ramach Newslettera lub 
b) skontaktować się ze Sprzedawcą elektronicznie.
5. Subskrybent posiada także ustawowe prawo odstąpienia od umowy o świadczenie usługi Newslettera w terminie 14 dni od jej zawarcia.
6. Sprzedawca może w każdej chwili zaprzestać świadczenia usługi Newslettera, o czym wszyscy Subskrybenci zostaną powiadomieni.
7. W przypadku, gdy Subskrybent nie otwiera wiadomości przesyłanych przez Sprzedawcę w ramach Newslettera przez dłużej niż 2 lata, Sprzedawca (po uprzednim powiadomieniu przez Subskrybenta) zaprzestaje świadczenia na rzecz tego Subskrybenta usługi Newslettera.

§ 4. Reklamacje

1. Wobec konsumentów i Przedsiębiorców Uprzywilejowanych, Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za zgodność usługi Newslettera z umową zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta. Wobec pozostałych klientów Sprzedawca ponosi odpowiedzialność na zasadach wynikających z kodeksu cywilnego
Reklamacje dotyczące usługi Newslettera mogą być składane Sprzedawcy przez kontakt mailowy na adres: kontakt@easyroll.pl lub na numer telefonu: +48 515 045 945.

§ 5. Dane osobowe

1. Pełne informacje o przetwarzaniu danych osobowych klientów Sklepu, w tym na cele świadczenia usługi Newslettera, znajdują się w Polityce prywatności.

§ 6. Zmiany Regulaminu Newslettera

1. Regulamin Newslettera może ulec zmianie, o czym Sprzedawca poinformuje Subskrybentów z 7 dniowym wyprzedzeniem. Jeżeli Subskrybent nie akceptuje nowego brzmienia Regulaminu Newslettera, może wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi Newslettera z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia, kontaktując się w tym celu ze Sprzedawcą elektronicznie na adres mailowy: kontakt@easyroll.pl.
2. Data ostatniej modyfikacji: 16.07.2024 r.