§ 2. Wymagania techniczne i funkcjonalności usługi Newslettera
1. W celu korzystania z usługi Newslettera niezbędne jest posiadanie:
a) komputera lub innego urządzenia z oprogramowaniem umożliwiającym odbiór wiadomości e-mail,
b) aktywnego adresu e-mail,
c) dostępu do sieci Internet.
2. Korzystając z Newslettera, Subskrybent ma możliwość otrzymywania od Sprzedawcy wiadomości e-mail zawierających m.in.:
a) informacje o nowościach i promocjach w Sklepie,
b) kody rabatowe i/lub informacje o innych specjalnych korzyściach dla subskrybentów Newslettera,
c) inne treści związane z działalnością Sklepu i Sprzedawcy, branży Sklepu, ewentualnie treści edukacyjne, które w ocenie Sprzedawcy mogą być ciekawe i przydatne dla klientów lub potencjalnych klientów Sklepu.
3. Sprzedawca nie gwarantuje ani nie deklaruje określonej częstotliwości wysyłania Newslettera. O czasie wysyłki, a także o treści informacji handlowych zawartych w Newsletterze decyduje Sprzedawca.
§ 3. Umowa o świadczenie usługi Newslettera, odstąpienie od umowy, rezygnacja z Newslettera
1. Zawarcie umowy o usługę Newslettera może nastąpić:
a) gdy osoba odwiedzająca Sklep wypełni stosowny formularz na stronie Sklepu, podając swój adres e-mail, na który chce otrzymywać informacje handlowe,
b) podczas składania zamówienia w Sklepie – gdy klient w koszyku Sklepu wyrazi zgodę na otrzymywanie informacji handlowych poprzez zaznaczenie odpowiedniego okienka wyboru (tzw. checkbox).
2. Sprzedawca może – jako zachęta do subskrypcji Newslettera – proponować potencjalnym Subskrybentom bonus (prezent, tzw. lead magnet) w postaci kodu zniżkowego, treści cyfrowej (np. darmowy e-book) lub innej korzyści dla subskrybenta, związanej z działalnością Sklepu (np. jednorazowa darmowa dostawa Towarów), dalej („Bonus”). Informacja o Bonusie przyznawanym w związku z subskrypcją Newslettera znajduje się wówczas na stronie Sklepu.
3. Bonus dostarczany jest Subskrybentowi na adres e-mail podany przy subskrypcji, niezwłocznie po zawarciu umowy o usługę Newslettera. Udostępnienie Bonusu następuje w odpowiedniej formie cyfrowej (np. link umożliwiający pobranie e-booka, kod zniżkowy, kod do wpisania w odpowiednim polu koszyka Sklepu w celu otrzymania darmowej dostawy).
4. Umowa o świadczenie usługi elektronicznej Newslettera zawierana jest na czas nieokreślony. Subskrybent może w każdej chwili zrezygnować z Newslettera bez podawania przyczyny. W tym celu należy:
a) kliknąć w stosowny link zawarty w każdej wiadomości wysyłanej w ramach Newslettera lub
b) skontaktować się ze Sprzedawcą elektronicznie.
5. Subskrybent posiada także ustawowe prawo odstąpienia od umowy o świadczenie usługi Newslettera w terminie 14 dni od jej zawarcia.
6. Sprzedawca może w każdej chwili zaprzestać świadczenia usługi Newslettera, o czym wszyscy Subskrybenci zostaną powiadomieni.
7. W przypadku, gdy Subskrybent nie otwiera wiadomości przesyłanych przez Sprzedawcę w ramach Newslettera przez dłużej niż 2 lata, Sprzedawca (po uprzednim powiadomieniu przez Subskrybenta) zaprzestaje świadczenia na rzecz tego Subskrybenta usługi Newslettera.
§ 4. Reklamacje
1. Wobec konsumentów i Przedsiębiorców Uprzywilejowanych, Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za zgodność usługi Newslettera z umową zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta. Wobec pozostałych klientów Sprzedawca ponosi odpowiedzialność na zasadach wynikających z kodeksu cywilnego
Reklamacje dotyczące usługi Newslettera mogą być składane Sprzedawcy przez kontakt mailowy na adres: kontakt@easyroll.pl lub na numer telefonu: +48 515 045 945.