ZASADY SKŁADANIA REKLAMACJI TOWARU
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, ponosimy odpowiedzialność na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym za wady fizyczne i prawne.
Po wykryciu wady Kupujący ma prawo:
a) złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny,
b) złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej
c) żądać wymiany rzeczy na wolną od wad,
d) żądać usunięcia wady.
Informujemy, że rozpatrujemy zgłoszenia w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty ich wpłynięcia. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeśli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od momentu wydania rzeczy.
INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Zgodnie z aktualnymi przepisami prawnymi Konsument ma prawo odstąpić od umowy kupna-sprzedaży w terminie 14 dni bez podania przyczyny. Termin ten wygasa po upływie 14 dni od momentu, w którym Konsument wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie rzeczy.